Trail

Wpisany przez Administrator poniedziałek, 01 sierpnia 2011 20:43
PDFDrukujEmail

Konkurencja techniczna, wymagająca skupienia i precyzji zarówno od konia, jak i jeźdźca. Jeździec pokonuje przeszkody, które może spotkać na co dzień. Tor przejazdu powinien być ułożony w taki sposób by pokazać konia w trzech chodach (stęp, kłus, galop) pomiędzy przeszkodami jako element manewru, a jakość chodu i jego kadencja podlega ocenie w ramach punktacji manewru. Na torze musi być min. 6 przeszkód. Trzy przeszkody są obowiązkowe – pokonanie bramki, cofanie między min. trzema markerami i przejazd przez min 4 drągi (mogą one być ułożone w prostej linii, w zygzak lub podniesione). Reszta to przeszkody z listy przeszkód dowolnych (czyli np. woda, przenoszenie przedmiotów, przejazd przez drewniany mostek, side pass i inne).

Poprawiony: poniedziałek, 01 sierpnia 2011 21:05
   

Więcej artykułów…

Strona 2 z 3

<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 następna > ostatnia >>

Sponsorzy